♥ en kväll med mamma

Ikväll blir det en kväll med mamsen,
Ska åka och kolla på min lägenhet en gång till, iaf den jag vill ha!
Vill försöka ta lite kort på lägenheten också,
om den nu skulle bli min. Jag håller alla mina 2 tummar jag har.. 


Sen blir det förhoppningsvis en liten tur förbi graven också.. 


Sen vill jag meddela att lilla fröken Dahlin ska äntligen få tillbaka sin lilla iphone..
Eller min och min, ja jag kommer att få en ny.
Efter månaders av överklaganden hit och dit är det äntligen beviljat!♥
Har nu inte haft den sen i mitten av september 2009. Men nu kommer jag få den under nästa vecka.
Då blir det även den "nyare" versionen.. iPhone 3Gs 16GB den vita..
I'm Happy Happy!♥ 


Nej ni, nu ska jag göra mig i ordning och sen så kommer Mamma och hämtar upp lilla mig,
Ja jag vet jag är en bortskämd flicka som får skjuts överallt.
Ha en underbar dag så länge..

Kommentarer
Postat av: Charita Dahlin

Do you know why?! Maybe beacuase I love you and I will love you for ever. Mam

2010-04-04 @ 01:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0