♥ ensamhet

Jag fick faktiskt i mig hela glaset med smoothie, iof sig det enda jag fått i mig idag.
Ikväll saknar jag verkligen Love i magen..
Skulle så gärna dra tillbaka tiden 10 dagar när han fortfarande var där inne.. eller hade räckt med 7 dagar för då var han fortfarande där, men för 10 dagar sedan kände jag honom fortfarande röra på sig där inne.
Har lite Cola och chips framför mig nu.. Funderar på om jag ska hugga in..

Idag eller ja NU känner jag mig väldigt ensammen. Känslan av att jag aldrig kommer kunna gå vidare att jag kommer vara ensam för resten av mitt liv. Vem vill leva med mig?
Jag önskar såå att jag hade haft någon vid min sida, en person jag alltid kan gråta emot..
Nu sitter jag istället och gråter för mig själv och blir ännu mer ledsen när jag inser att jag sitter ensammen..
Tyvärr hjälper inte mina vänner och inte min familj..
Det är HAN jag vill ha.. Han som inte har något namn och han som inte finns.. Iaf inte för mig, här just nu!
Pratade med min underbara vän Jessica om det här i fredags när hon kidnappa ut mig..
Hon kom fram till att han visst finns, jag kom fram till att jag har 3 sådana personer som alla 3 är så olika men skulle alla hjälpa mig..
Men jag antar att Jessica kan ha rätt i en viss del av vad hon säger men, jag vill nog inte inse det bara!
Men HAN finns, dock inte vid min sida.. Inte just nu, men kanske imorgon..
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0