♥ feber och halsont..

När jag vaknade kände jag att jag började bli sjuk..
När jag va på stan tidigare kände jag mer och mer att jag inte mådde bra.
Jag hittade för övrigt inte det jag letade efter...

Va inne på Åhléns City, på barn avdelningen, kollade lite och hittade en sak jag ville köpa..
Gick till kassan för att betala var på kassörskan tittade med hundvalps ögon tittade på det jag skulle köpa och sa "Men så små och söta. Jag hoppas verkligen att de passar.."
Jag kände hur gråten satte sig i halsen, jag skulle aldrig kunna vissa mina känslor där och då, men jag blev djupt sårad.. De passar ju absolut inte, och kommer aldrig göra. I alla fall inte på min Love. Jag svarade inte utan satte snällt in mitt kort och slog min pin kod och gick där ifrån, men bara med ännu ett minne ifrån det hemska som hänt.
Jag hade fått ett uppdrag att köpa en sak, men jag hittade det INTE, det är så sjukt frustrerande.
Jag hittade egentligen inget av det jag ville hitta..
Köpte 2 saker, blev inge panduro, kände att jag inte klarade av att gå dit.
Men gick ifrån Hötorget hela Drottninggatan fram vid riksdagen var det en man som stod med en "Emot Abort" Skylt, med en bild på ett foster som kanske var ifrån v11-12..
Det gick ilningar genom hela min kropp. Hur kan man göra Abort var min första tanke, men bestämde mig snabbt för att inte låta det här komma till mig just idag.
Ville gå till en affär i Gamla Stan på Västerlånggatan som har en massa nallar ifrån Bukowskis.. Men de hade en som va fin, men ingen kände jag för.. Så bestämde mig för att gå och ta tunnelbanan hemåt.
Gick av och upp på Åhléns Odenplan, fanns inget där heller..
Så blev ingenting i princip.
Ska ta mig en sväng om till Fridhemsplan på Måndag..

Gick in förbi Hemköp på vägen hem.. Mina chips fanns inte.. Illa, för de är slut hemma också..
Handlade faktiskt mat, och lagade faktiskt mat och "kors i taket" jag har faktiskt också ätit middag.
Blev Pasta med en variant av köttfärssås.. Åt en Mozarella sallad till..
Första gången jag lagat mat hemma nu på evigheter.
Ska kolla melodifestivalen nu, nerbäddad i soffan fullt påklädd och med täcke..
Feber har jag fått också och ont i halsen och hela kroppen..
Inte direkt min högsta önskan på min Wish-List men man får inte alltid som man vill har jag lärt mig.
Nu ska jag hålla alla mina tummar för Darin,
Ha en underbar kväll nu!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0