♥ försäkringskassan

Jag som hade bestämt mig för att det skulle bli tjafs med försäkringskassan..
Jag hade FEL..
Var inne och kollade min internetbank nu.. TIJHO!
Har inte fått pengarna NU men de kommer att bli insatta i morgon, och det var mer pengar än jag väntat..
Plus att jag den här månaden fick lite pengar från jobbet då jag faktiskt jobbade några timmar i februari..
Så nu blir det till att spara ihop pengar så kanske vi kan se till att byta ut Morfars & Loves gravsten..
Vill, vill, vill, vill & vill lite till.. ♥
Sen som ett extra plus ska man ju få en liten skatt återbäring så jag är glad över min ekonomi..
För att fira kollar jag nu på sängar och soffor till min, förhoppningsvis, framtida lägenhet! ♥
Dröm sött raringar!

Kommentarer
Postat av: jessica

Härligt....Tänker på dig! Kram



Vart blir den nya lägenheten?

2010-03-26 @ 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0