♥ fredagsmys

Hemma, hemma och HEMMA!
Nu ska jag inte göra ett smack, iaf inte ikväll..
Jag ska vara själv, känner att jag inte kunnat vara själv nu på ett tag.
Har iof sig behövt alla omkring mig, så ska inte säga att det har vart emot min vilja. 


Idag har jag lämnat min skatt på krematoriet, han och hans lilla lilla kista fick jag lämna i den stora kylen där det redan stod 4 vuxen kistor så jag hoppas att de är snälla mot honom där inne.
Det var riktigt jobbigt att lämna honom där.
Nästa gång jag får hålla i honom ligger han i sin jätte fina urna.
Igår efter begravningen vart de lite problem så vi fick hitta på en provisorisk lösning som jag inte rekommenderar för någon, men berättar mer om det i mitt inlägg om begravningen som kommer. 


Sen jag kom hem har jag suttit och ritat på en gravsten,
Morfar har redan en men vi har varit missnöjda med stenen så jag känner att jag skulle vilja byta sten nu.
Men det är faktiskt en kostnads fråga just nu,
vet inte om man ska vänta tills "nästa" som ska begravas i vår familjegrav går bort. 
Jag är tyvärr inte gjord av pengar.
Vi får se jag håller på att kolla runt. 


Min prioritet ligger på att göra ett "vardags halsband" till minnet av Love.
Vi känner en guldsmed som är riktigt duktig och jag vill att han ska göra ett unikt smycke i vitt guld.
Det får däremot kosta vad det kosta vill.
Min tanke var ju att beställa ett smycke från Lifestone och det jag tittade på där kostade ca. 3000.-
Så där vill jag lägga mina pengar nu♥


Fast första ska jag börja jobba igen. Ska till min kurator på måndag och se vad hon säger, hon var orolig över mina panikångest attacker jag får under nätterna. Nu har kilona börjat rinna av mig igen. på 3 dagar har 2kilo försvunnit. Vet inte vad jag ska göra.. Precis tryckt i mig en halv mandellängd och ätit..
Men ikväll blir det fredagsmys för mig själv, har köpt mina chips också, MUMS!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0