♥ gårdagen

"Jag ska bara.. Jag ska bara, nej men seriöst jag ska bara..."


Det var precis så jag lät igår.. jag skulle ju bara gå ut och möta upp en killkompis..
Sen skulle det vara bli en middag på Rolfs Kök..
Sen skulle jag bara följa med honom till Jimmy's Steakhouse vid Tjärhovsplan..
Sen skulle jag bara följa med och spela biljard..
Sen skulle jag bara följa med in mot stan för det var ju ändå på vägen hem..
Jag tror att ni förstår grejjen, jag kom hem iaf. Fast betydligt senare än vad som var planen.
Summan av kardemumman är att jag hade en helt magiskt kväll ute med en underbar vän och alla hans vänner..
Tack!♥


Nu ska man ta reda på den här dagen, har redan varit ute och fart och flängt.. En sväng förbi KS i Huddinge, inget allvarligt dock =)
SÅ blev tyvärr ingen påsklunch på jobbet.. Som jag hade sett fram emot..
Kommer flera.. 
Hade tänkt att ha tvättstugan idag på dagen, men när jag gick ner för att kolla den kl 11 var den redan upptagen! Illa..
Får bli tvättstugan imorgon istället.
Ikväll är det middag med en annan vän, sötaste Sara♥
Blir nog middag på Vapiano.. Mysigt och enkelt.
Får se om vi hittar på något efter det, kanske bara tar en tur hem förbi här och sitter och snackar!
Vi får se, men jag ser fram emot kvällen. 
Kommer bli många uppdateringar på Mat&Dryck kategorin nu eftersom jag fått för mig att gå ut och äta hela tiden, hehe..
Men jag tycker om det! 


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0