♥ hemma

Nu är man hemma igen.. 
Har vart en helt otrolig trevlig kväll.. Än är det inte slut, skämtosido.. 
Blev middag med sötaste Sara på Vapiano vid Humlegården, helt klockrent..
Vi åt massa god pasta.. Enda problemet är att jag är fortfarande spyfärdigt mätt..
Ingen härlig känsla.. 
Sen blev det en svängom förbi Cloude Nine precis invid mitt jobb.. Vår f.d hovmästare har nu blivit Restaurang Chef på CloudeNine, så vi tog oss dit och tog några drinkar.
Riktigt goda de med..♥
Äntligen hemma får man iaf säga.. Och trött..
Ska nanna kudden min nu, eller strax.. 
Imorgon blir det en date med min favorit Jessica.
Kanske ha tvättstugan också ;) Eller jag SKA ha tvättstugan.. 
Natti natti alla,
Hörs imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0