♥ hos lillprinsen idag

Idag var jag och hälsade på min lille prins. 
Jag kände att jag verkligen behövde gå till graven idag,
skulle ha gjort det igår egentligen då det var 1 vecka sedan begravning och hade även tänkt göra det det i tisdags då det var Love's 1 månads dag.. Men..
Det finns tusen anledningar men inga goda nog till att berätta..
Det hade töat en hel del på Katarina Kyrkogård så jag hade inte ens problem att hitta Morfar & Love.
Hjärtat var kvar och fortfarande jätte vackert, så det får vara kvar ett tag till..♥
Jag var på graven i 1 hel timme.. Det var en timme fylld av glädje, en massa tårar och en hel del pyssel.. 


Så här såg det ut den 18/3-2010, en massa massa snö...




Så här såg det ut idag, en solig dag på Katarina Kyrkogård.


Jag kan inte ens beskriva glädjen jag kände i själen när jag lämnade kyrkogården. Jag gick in förbi Katarina Kyrka också och tände 2 ljus, ett för Morfar Bosse och ett för min lille Love..♥
Det kändes som en självklarhet. 


På kyrkogården kom det fram både den ena och den andra och sa att de tyckte att jag gjorde så fint.. Så frågade de om det var så att det var någon ny som precis gått bort.. Eftersom det bara stod ett namn på gravstenen men det var så mkt blommor och nya saker..
När jag berättade var det även en och annan tårar från deras ansikten också. Det var ju inte min mening.. Jag sa precis samma sak som jag säger till alla andra som undrar vart min mage tagit vägen..
Men tydligen berör det okända människor det också..
Men en dag på Katarina Kyrkogård gjorde mig lycklig i själen,
jag hoppas att det kommer fler vår dagar snart så jag kan åka dit och pyssla färdigt!
Ska skicka efter en offert på gravstenen till en "gravtjänst" imorgon..
Nyfiken vad de kan göra och vad det kostar.. =)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fint du har gjort det. Pysselmaja e duktig hon :) puss

2010-03-26 @ 21:33:42
Postat av: Virginija

Så fint du har gjort i kyrkogården! Ser väldigt mysigt ut... Blev rörd igen, kan inte läsa utan tårar.

Och förresten nu är det mycket finare här också! Bra att du byte rosa mot blå. Och vilken bild! Helt otroligt...

2010-03-26 @ 23:31:02
Postat av: Johanna

Vad fint du har gjort på graven till dem båda. KRAM

2010-03-28 @ 21:22:24
URL: http://johannadesign.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vad fint du har gjort det till dem båda. Kram

2010-03-28 @ 21:23:20
URL: http://johannadesign.blogspot.com
Postat av: Fru Evelina

Du är så stark vännen! Miljarder styrkekramar till dig och ängellove!

2010-04-01 @ 20:44:38
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0