♥ host host

Godmorgon Världen...
Nu har man vart vaken ett tag, gav upp och gick och la mig 03.17..
Då kan jag informera om att det fortfarande inte var tyst en trappa upp..
Somnade närmare halv sex.
Då var musiken betydligt lägre, men kunde fortfarande höra texten.
Somnade iaf! =)
Ska ta mig en snabb dusch, sen ska jag ta en fika med en kompis vid S:t Eriksplan.
Ska bli mys, ska ta mig en tur förbi Babyland på Karlbergsvägen också.
De kanske har vad jag letar efter?
Jag ska ge det ett försök iaf!
Halsontet är betydligt mindre idag, men febern är upp och ner, men känner att det spritter i benen så därför blir det en sväng om mot S:t Eriksplan.. Är ju inte speciellt långt, tar ca. 5-10min att gå.. Perfekt liten promenad.
Skulle jag bli värre har jag ju en snabb promenad hem eller en station med tunnelbanan.. Eller ett par bussar att välja på.
Annars idag ska jag på en lägenhetsvisning, ska se hur jag känner mig när jag kommer hem igen.
Sen ska jag hem till Nina och pyssla.. Men jag tror att jag inte vill smitta ner alla där hemma.. Men ska se om jag är feber fri och orkar när jag kommer hem ifrån fikan.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen klä på mig och ta mig ut i vår vädret..
Solen skiner fin fint här i storstaden!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0