♥ idag är det love's dag

Godmorgon, 
Jag har FAKTISKT sovit i natt, jag blev iof sig hotad att om jag inte somna först skulle jag blir slagen med en stekpanna i huvudet =)
Jag tror det fungerade, men Mamma i fortsättningen behöver du inte ge sådana dumma förslag till en person som tycker sådant är jätte roligt... 
Det var massa mat igår, sen blev det lite tv tittande. Jag försvann dock in i en 17:e värld vilket snabbt uppfattades och förslaget om vi skulle kolla vår serie på datan istället uppskattades..
Fast jag somnade till lite i knät under tiden. 
Så efter en riktig mys kväll vaknade jag till vid 2-tiden, på soffan som vanligt!♥
Blev det sängen..
Då vart det svårare att sova och jag började små prata med mig själv för jag trodde att det var någon som sov bredvid mig, men TJI fick jag.. Någon brast ut i tokskratt och frågade vad jag höll på mig.
Pratar, svarade jag.. 
Efter lite skratt somnade jag ordentligt och jag har INTE drömt.. Jag har vaknat till då och då, men så fort jag såg att jag inte var ensammen somnade jag snabbt om igen.
Tänk vad en persons närhet kan göra för lite sömn och att känna sig trygg!
Tack!♥
Massa sms trillar in, mail och facebook inlägg. Tack!!!♥
Jag ska svara på alla Era mail och kommentarer även sms i morgon eller under helgen. 
Det har varit på tok för mkt i mitt huvud den här veckan.
Jag kommer ju fortfarande inte ihåg vart jag lagt kamerasladden.. 

Men idag är det Love's dag,
min lilla Love ska äntligen få springa och leka med de andra änglabarnen bland molnen..
Jag hoppas han kommer bra överens med alla där uppe och inte har ärvt alla våra dåliga egenskaper.
Morfar Bosse, i så fall får du lära honom allt du kan!
Fast vissa bus kan du hoppa över, jag vill faktiskt inte behöva vara orolig!
Men han är i dina trygga händer..
Jag tycker att dagen är jobbig redan, men jag är glad att jag sovit nästan 7 timmar iaf, det är mer än tidigare.
Nu borde jag lämna sängen och ta mig in i duschen och sen göra mig i ordning.
Mamma kommer och hämtar mig vid 11.30 och sen ska vi till bårhuset hämta Love.
Sen ska vi vara i kyrkan till 13.15.. 
Vi hörs senare eller i morgon..
Kan nog bli ett inlägg närmare natten, om jag inte får sällskap.
Tack alla ni söta♥
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mina tankar är hos dig idag!

Det kommer bli en fin begravning. Låter kankse jättekonstigt men jag lovar dig att du kommer senare att se tillbaka på begravningen och tycka att det är ett fint minne även fast det idag är en av de värsta dagarna i ditt liv. Det kommer att gå bra idag, du är stark!!



Kramar

2010-03-18 @ 10:31:55
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/
Postat av: Jessica

En jätte stor kram till dig från mig..



Kram Jessica

Tack för ditt inlägg på min blogg..Kram igen

2010-03-18 @ 17:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0