♥ insättning i Loves fond..

Fick ett mail ifrån Karolinska Institutet i veckan..
En insättning i Love's fond är registrerad..

Riktigt roligt att få ett mail med en uppdatering om att det kommit en insättning och ifrån vem..♥
Hur de nu fått reda på det? 

Jag satte också in mina första pengar igår i Love's fond, 500kr.
I samband med att jag faktiskt betalade alla mina räkningar..
Btw, så lite räkningar som jag hade den här månaden har jag aldrig haft.. Sen jag flytta hemifrån..
Vad hände där?!?! 




Hej,

Karolinska Institutet tackar för inkommen gåva
till Loves Fond från Xxxxx Xxxxx.


Med vänlig hälsning

Ingrid Hellentin

Karolinska Institutet
Ekonomiavdelningen
171 77  Stockholm
tel 08-52486531
fax 08-320433
email
[email protected]



TACK Underbara du!♥
För jag vet vem DU är.. =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!!

Hittade till din blogg då jag sökte på prune belly syndrom. Vad glad jag blir då jag ser att det finns en minnesfond.

Jag har precis själv råkat ut för samma sak med min son. Vi upptäckte det vid första ultraljudet också som jag även förstått att det var så för dig, ett stort svart hål. Det har varit en jättejobbig tid... men det har varit skönt få läsa din blogg, om fler som råkat ut för samma sak. Jag hoppas verkligen forskarna kan hitta lösningar, så fler inte behöver vara med om det vi gått igenom.



Lycka till i fortsättningen!

Kramar ulrika

2011-05-02 @ 23:38:12
URL: http://mammaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0