♥ jag vill göra en förändring

Sitter här hemma och tänker,
jag vill göra en STOR förändring av mitt liv.
Jag vet bara inte vad jag ska göra, eller hur jag ska göra det.
Det liv jag lever just nu kommer inte göra mig lyckligare som människa.
Känns som att det är dags för en förändring.
Frågan är bara vad?
Snälla rara söta ni, jag vet att ni är en hel drös som läser bloggen (ja jag kan se det på statistiken =) )
Om ni alla bidrar med ett litet förslag så kommer jag garanterat ha något att göra om dagarna utan att tänka på allt som händer runt omkring mig.
Snälla snälla snälla..
Tack
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag tycker att du ska sätta upp olika mål och saker du vill ha uppnååt / gjort innan en viss tid och sen så bockar du av det du gjort och så... En sån lista ska jag försöka göra...



Kram på dig!

2010-03-15 @ 21:57:43
URL: http://sommarbebis2010.babyblogg.se
Postat av: JohannaDesign

Åh, jag önskar jag kunde hjälpa dig och komma med förslag.... Jag försöker själv ändra mitt liv, komma på vad meningen är och vad jag vill göra. Vad jag ska göra för att leva ett liv som ger mig mening och lycka. Men jag bara funderar och kommer ingen vart... Jag har funderat i 10 år nu. Hoppas att det kommer att gå bättre för dig. Kram Johanna

2010-03-15 @ 22:32:57
URL: http://johannadesign.blogspot.com
Postat av: MICHAELA I AUSTRALIEN

Du ansoker om ett work and holiday visum (man far enbart ansoka om ETT sadant sitt liv nar man ar mellan 18-30 ar) till Australien detta vsium tillater dig att jobba upp till 6 manader hos samma arbetsgivare (du kan plugga ocksa, men da rekomenderar jag ett studentvisum) da behover du inte spara sa mycket pengar innan du aker och kan jobba och resa i Australien. Man beover inte aka med nagon. De flesta aker ensamma! Gor det!

2010-03-16 @ 05:03:39
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: Karin i Dallas

"Sok och du ska finna" Du kommer att finna ro och en mening med livet om du soker och finner Jesus. Jag ar ett levande bevis. Med min tro har jag funnit trost dar ingen trost finns, jag har fuunit ro dar ingen ro finns och jag har funnit en tillhorighet och en mening med livet som ar ovarderligt.

Jag ska be for dig.

Karin

2010-03-16 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0