♥ konstig dag..

Jag är trött, seg och grining..
Det har varit en bra dag men nu framåt kvällskvisten har jag blivit som jag skrev ovan..
Ska nog nanna snart och försöka vakna betydligt mkt piggare och gladare i morgon!
Så jag slipper reta gallfeber på någon i morgon.
Ska iof sig inte träffa någon i morgon men kan ändå vara bra att vara på bra humör.
Måste försöka ta mig förbi min sjukgymnast och lämna tillbaka min TENS apparat jag har fått hyra för min bäckenuppluckring, som äntligen har givit med sig lite. Fast den fortfarande känns betydligt mkt mer än innan jag blev gravid (!!) Konstigt eller hur? ;)
Fått i mig lite chokladpudding också.
Sov gott alla Söta!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0