♥ kvällens pyssel

Bosatt mig i soffan och ligger och läser dessa 2 böcker omvart annat..
Jag ber om ursäkt att de är bak och fram, men batteriet i kameran var slut..
Så ni får se det som en liten utmaning att se vad det är jag läser..
Ni som känner mig är nog inte så chokad över att en av böckerna är en studie bok inom
Foster Diagnostik.
Jag ska lära mig så mkt som möjligt,
alltid så jag gör när något händer.
Har redan läst hela kapitlet om Missbildningar i Njur regionen..
Lärt mig en massa, och insett att Love hade 2 av de diagnoserna som finns med där.
Utifrån det vi kunde se på UL och som jag kunde se när jag fick ha honom i min famn..
Jag har blivit lite mer orolig över skadan som sjuksköterskan såg när hon gjorde rent honom.
Såg ut som om han hade/haft en hjärnblödning.
Hon sa att det garanterat fanns vätska i huvudet.
Så är ännu mer belägen av att få se obduktionsrapporten..
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0