♥ lite upprörd..

Nu är jag vaken igen eller jag har faktiskt vart vaken sen 10, men inte alltid lätt att lämna sängen!
Blev inte sömn på en gång när jag var så trött igår..
Mat blev en banan och sen även lite godis.. Jag vet att godis inte är mat men bättre än inget!
Fastnade i soffan och det blev en massa mys framför tv:n..
Vid 4:a blev det sängen, efter att man somnat lite på soffan, men hade bestämt mig för att sova i sängen så var bara att masa sig upp,
självklart skulle de då börja snöröjja på trottoarerna utanför. Men somnade iaf!

Till rubriken's fakta:
Jag har bara tänkt, eller jag hade hela 3 timmar på mig igår på DS och efter mitt kurators besök igår har en del frågor väckts inom mig.
Hur är det möjligt att folk ska lägga sig i hur man lever SITT liv?!?!?!!
Jag kanske har mig lagt i och tyckt tidigare men jag skulle nog aldrig vilja att någon påverkades av mitt tyckande..
Well, det är så jag fungerar.
Efter allt som hänt nu under de senaste dagarna/veckorna, kommer jag att göra förändringar i mitt liv, i hur jag lever och i vad jag gör.
Jag kommer inte uttrycka mig i allt vad jag säger, gör eller tycker.
Och kommer inte LITA på någon förutom några av mina nära, och det är inte p.g.a att jag egentligen inte skulle lita på dem.
Det beror på att jag inte behöver bli sårad..
Inte bli sårad på det sättet som jag blivit nu.
Men tack till alla som hjälpt mig,
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Kära du,

jag besöker din blogg för första gången idag och jag blir helt mållös och tårögd över hur livet fick en annan vändning för Love. Livet är inte rättvist.



Jag känner dig inte men jag vill i alla fall ge dig en styrkekram.



Mvh Camilla

2010-03-05 @ 22:47:30
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Bina

Camilla:

Tack du söta! Precis som du säger livet är inte rättvist och inte alltid roligt att leva..

Tack igen för din kram!



Bina

2010-03-06 @ 13:53:34
URL: http://tvatusentionollatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0