♥ lycklig?

Jag tror att jag är lycklig, trots allt som händer.. ♥
Börjar få distans till allt, fast som ni vet vid det här lagret så kan jag ändra mig om 5 min..
Jag mår bra, efter omständigheterna..
Dock vet jag att det kommer ändras på torsdag, när begravningen närmar sig med stormsteg.
Ska ju som jag skrev tidigare träffa Gun, prästen, på torsdag kl 12.
Jag hoppas jag kan få något sagt där.
Vet inte om det kommer kännas konstigt eller så, jag har ju aldrig varit speciellt kristen.
Men när det kommer till Bröllop, Dop och Begravning SKA det vara i kyrka enligt min åsikt.
Som sagt det är bara min åsikt när det kommer till MIG.
Alla andra får tycka och tänka precis som man vill, jag skulle aldrig tvinga på någon mina tankar..
Jag känner mig ändå trygg i mig själv när det kommer till Love's Begravning.
Jag vet att det kommer bli en av de absolut tyngsta dagarna i mitt liv,
ingen vill överleva för att behöva begrava sitt barn..

Idag har det städats (!!!), tvättats (!!!) och diskats (!!!)..
Vad har hänt?
Kan det vara vårkänslor på G?
Solen skiner här i Stockholm och snön smälter sakta bort från våra gator..
Men jag tänker inte säga hej till våren än, för då lär snön komma med besked.
Om det är så här fint väder i morgon blir det en promenad kring Brunnsviken,
det tillhör mina vår och höst traditioner.
Ska försöka ta mig kraft, mod och tid för att börja ta mig ut bland människor i veckan också.
Försöka ta mig utanför min borg och börja vara.
Ska nog ta mig till servismötet på jobbet på torsdag..
Har inte träffat mina kollegor sen den 14/2..
Ska ner och ta upp tvätten nu, sen blir det rensa stora garderoben också.
Hänga upp och stoppa in all ren tvätt.
Sen ska jag ta en lååååång dusch och sen blir det måndagsmys idag =)
Vill ha mys varje dag i veckan.. ♥
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0