♥ måndag

Det blev SENT igår.. Väldigt sent!
Fastnade på TV4 Film's kanal och där var det fast..
Först blev det
Monster - En riktigt riktigt bra film som jag inte sett förut.
När lammen tystnar - En klassiker, dock försvann jag in i täcket sista delen av filmen..
Hajen - Också en klassiker, blev LIVRÄDD fast jag satt och sa att jag visste vad som hände, men visst fan skrek jag till och flög ner i soffan när ocenagrafen hoppade ner i vattnet och huvudet kom fram..
Det var ett enormt skrattanfall här och sen blev det sängen..
Tror jag ska hyra eller köpa hem Sista delen av Stieg Larsson triologin idag.. Sjuk sugen på att se den sista filmen också..
Sen är det dags att läsa böckerna.. De ska ju vara så mkt bättre har jag hört.
Fast först ska jag läsa klart lite andra böcker först.
Håller på med Marcus Birro's - Svarta Vykort just nu..
Ingen tvättstuga idag tror jag,
eller borde gå ner och kolla om den tiden jag boka fortfarande är ledig..
Idag ringde prästen för Love's Begravning.. Hon och jag ska ses på torsdag kl 12.
Prata lite om begravningen..
Känns skönt, mindre skönt av att hon väckte mig kl 9.30..
Som tur va somnade jag om efter det.
Nu är det frukost som gäller.. eller kanske alltiallt nu..
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0