♥ mina smarta kommentarer

Nu när jag stod i duschen började jag helt plötsligt skratta och då åt mig själv. 

Ja, för jag kom att tänka på alla min underbart genomtänkta kommentarer under min graviditet..
Inte tänkte jag innan jag prata iaf, haha..
Den som slog mig hårdast var det som fick skratt anfallet att utbryta,
en fin kommentar som åkte ur min mun helt plötsligt och oväntat när man började prata om känslor..
"om jag inte hade tyckt om dig hade jag ju inte ens velat ta i dig med tång, det fattar du väl..."
(med lite bitter arg ton..)
Ja ni, den kommentaren bluppade ur min mun helt plötsligt..
Som en blixt ifrån en klarblå himmel.. Skulle man kunna säga, och mottagaren var nog lika road som jag var i duschen precis.. 


Ville bara dela med mig av små ljusglimtar (?) av mitt lilla liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0