♥ när guldet blev till sand

GodMorgon världen,
Jag är hostig, febrig och ont i kroppen, kanske beror på att man inte låtit sig själv bli sjuk tidigare, men nu är jag helt däckad.
Som tur var förberedde jag de tidigare 2 inläggen i går kväll så jag kunde bara publicera dem imorse. 
Men idag har jag fullt upp, eller jag har 1 sak kvar att göra sen väntar jag bara på att få Obduktions rapporten. 
Idag ska jag, nu, åka och hämta Love's urna ute i Jakobsberg. Mamma borde komma snart så jag borde gå ur sängen.
Sen blir det att åka till Skogskyrkogården's Krematorium.
Där min guldklimp ska bli till sand (läs: aska)..
Sen är allt det värsta över..
Han är äntligen i trygga händer, jag ska skriva mer om begravningen senare.
Den var så vacker, så otroligt vacker.
Men dagens dag innebär alltså att min son ska kremeras.
Det känns sjukt, han har inte ens kunnat berätta hur han ville ha det.
Men jag har gjort gårdagen och dagen till hur jag vill, för han kommer faktiskt alltid leva kvar inom mig,
min lilla groda. 
Jag som alltid sagt att jag ska gifta mig i Gustav Vasa Kyrka. Jag har ändrat mig Katarina Kyrka är MIN kyrka oavsett lycka eller olycka. 
Nu bär det av nu ska jag säga ett sista farväl till min endaste son,
God Natt Älskling,
Mamma älskar dig!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0