♥ natten

Godnatt ni alla,
Jag ska sova strax, ligger och lyssnar på 17.000 versioner av Journey's-Don't stop believing..♥
Haha, vad skulle man göra utan YouTube?
Jag använder mig nog av YouTube typ 20 ggr om dagen..
I love it!
Jag älskar sången också, när vi låg och kolla på en film för typ några månader sen så kom den här låten, sen ett skratt och en snäll kommentar som vanligt..
Vissa av kommentarerna förtjänar man, andra inte.... Men jag antar att det är så det ska vara.. 
Ikväll va jag och Mamma i lägenheten och kolla, underbar..
Sen har jag spenderat resten av kvällen med att ha kollat igenom traderas utbud av "äldre" möbler.. Vill ha en karmstol, ett litet sminkbord och en gungstol..
Insåg ganska snart att allt detta finns i Mormors källare ;)
Så varför betala typ 4000-5000 för allt när man kan göra tradera/loppis fynd till priset av 0:-..
Jag ska på skattjakt i källaren..
Ska ändå måla om allt, vill ha guld i botten sen måla över med svart och sen sandpappra det lite slitet.. sen byta ut tyget mot svart satin tyg.
Gammalt med en modern tvist..
That is how I like it♥
Så fort Mamma har tid sen så får hon köra hem det hit så ska jag sätta fart, vill ha allt klart tills man flyttar in i nya. Jag har noll tålamod och att då behöva invänta torktid osv är ingenting för mig, samma sak gäller att allt måste packas upp på loppet av 1 minut helst..
Tålamod när det kommer till mitt privatliv är lika med noll..
Är chokad att jag inte skickat ett sms, föratt jag inte fick svar på det som jag precis skicka, jag tror ni förstår vart jag vill komma.. 


Idag har jag även tagit kontakt med 5 kompisar/vänner och vi ska nu ses under den här veckan och även nästa.. Äta middagar och ta lite fikor..
Jag ska nu ta tillfället i akt att ta upp kontakten med alla som jag försummat sen jag började jobba inom restaurang igen..
No time to waste.. 


I och med det vill jag önska er alla en riktigt god natt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej vännen! Vart ska du flytta?? Blir så nyfiken... Hur mår du nu för tiden då? Verkar gå upp och ner och det är väl så det är i livet. Vi kanske kan försöka ses nånting framöver i alla fall.... =) Puss Carro.

2010-03-30 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0