♥ nattens mörker kryper in..

Sov dags här på hos Familjen Dahlin..
Har bestämt att imorgon är feber och halsont borta..
Jag har ju en massa planer för morgon dagen så att vara hemma sjuk är verkligen inte något jag har tid med..
Om jag nu mot all förmodan skulle vara fortsatt krasslig imorgon så ska jag måla min korg jag fick ifrån jobbet svart..
Något måste jag ju göra..?
Ska i så fall börja pyssla med Love's bok också..
Kolla igenom kläderna mina också.. Ska bestämma vad som ska pryda min kropp på torsdag i kyrkan.
Jag hoppas att det är lika vårigt som de varit de senaste dagarna även på torsdag,
vill så gärna kunna ha en kjol/klänning och även mina pumps. Är trött på stövlar nu!
Ni som ska komma på begravningen, ni behöver inte komma svartklädda..
Jag vill ha en "lätt" dag.
Finafina KatarinaKyrka
Min kyrka,
kyrkan där jag blev döpt till
Sabina Karin Erica Dahlin

Dock har kyrkan hunnit brinna ner sen jag döptes,men Morfar begravdes i denna nya kyrka och nu ska även min Love begravas där, det är fortfarande MIN kyrka!

Nu ska det försöka sovas trots att grannen ovanför har fest I G E N.....!!!
He makes me INSANE!
Sov gott alla,
och grattis Anna till segern i melodifestivalen!
Tycker om den låten också, så det va #2 på min lista, så är inte helt onöjd =)
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0