♥ nattpromenad..

Nu har jag kommit hem, tog mig en långpromenad nu precis..
Gick runt i Stockholm med musiken i öronen, kan inte somna..
Det var precis jag behövde för att skingra tankarna..
Sömnen vill inte med mig, men nu är jag mega trött och ögonen näst intill trillar ihop...
Kvällen inleddes med en fika med en gammal vän,
sen blev det en middag..
Sen blev det en massa snack och en hel del tea..
Otroligt mysigt, då vi inte setts på typ 2år!
Igår (idag) var det Love's 1månads dag..
Imorgon ska jag förbi graven, sen ska jag börja jobba också.
Vilken otroligt annorlunda situation.. 


Jag kan flyga, jag är inte rädd..
Men otroligt trött, Dröm sött!


♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0