♥ ont

Good morning Sunshine..
Nu är man vaken igen eller vart vaken sen 8.. Men ligger och myser i sängen och bara är.. Så det ska vara helt enkelt!
Igår när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen, det luktade häst långa vägar.
Tycker iof sig fortfarande att det gör det, men nu har jag redan duschat och tvättat håret 3ggr.
Så nu får det vara nog! =)
Nu har jag försökt skriva det här inlägget i typ 3 timmar, men fortfarande inte postat det.
Det är bara på grund av Facebook och en mobil telefon.
Jag har sån otrolig träningsvärk kan inte sitta..
Inte ridit på länge är nog summan av kardemumman.. hehe 
Idag ska jag bara vara, ligga i sängen och mysa lite till sen ska jag ta mig upp och ha en riktigt god mys dag!
Tijho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0