♥ rösten borta men natten här..

Jag har tappat bort min röst,
måste ha lagt den någonstans vet bara inte riktigt vart..
Ska göra ett försök till att sova alldeles strax. Jag hoppas att jag somnar snabbt och smärtfritt idag.
Har ju varit en riktigt bra dag så känns som om jag borde kunna somna.
Men jag ska inte säga för mycket.. 
Imorgon blir det som sagt lägenhetstittar.
Jag hoppas hoppas hoppas att den är lika fin som den jag titta på idag.
Då skulle jag vara överlycklig.
Mest längtar jag tills i morgon kväll det är ju söndag och på söndagar är det SÖNDAGSMYS!
Funderar att ta en promenad kring brunnsviken i morgon bitti.
Är riktigt skönt att ta en liten promenad i naturen, jag hoppas att vädret och mitt humör tillåter det.. =)
Det får morgon dagen avgöra. 
Nu ska Miss Dahlin nanna kudde.
Jag har en känsla av att jag kommer vakna av att min telefon kommer ringa i natt..
Ljudlöst är räddningen! 


Godnatt söta ni,
Imorgon är en ny dag!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0