♥ sego dag

Idag är jag fortfarande sjukt trött.
Vaknade till liv första gången vid 11, sen somnades det om i alla kategorier här hemma hos mig.
Hamnade till slut i soffan, men har ändå sovit av och till sedan dess.
Har ont i ögonen idag. Tror att jag använt mina glasögon på tok för lite nu när jag i princip bara har suttit framför datorn och tvn.
Lunch/frukost dags nu. Blir plättar med sylt&grädde idag med.
Ikväll är det eller ja idag är det fredag, så blir Let's Dance med chips och cola kanske?
Imorgon ska jag försöka ta mig ut, lämna tillbaka ett par byxor på HM och sen köpa fotolim och en penna, och gå förbi Panduro och kolla pyssel =)
Så ska jag pyssla ihop Love's Minnes bok. Vill ha med mig den på Begravningen.
Så har en pyssel dag framför mig på lördag.
På söndag är det en mys dag hos Nina och se deras nya lägenhet, och självklart se hur mycket större hon nu blivit sen jag såg henne sist.
Är ju 3 veckor sen då så borde vara STOR skillnad. Eftersom hon har 2 små bråkisar i magen.
Ska bli mys.
Nu ska jag njuta av att vara helt själv, och bara göra allt vad jag vill.
Underbart!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0