♥ sjukligt nervös..

Att man kan vara så nervös som jag är nu måste på något sätt vara skadligt..
Jag ska ju bara gå och jobba..
På en arbetsplats där jag jobbat under snart 1,5 år..
Jag är mer nervös nu än när jag prov jobbade här under december 2008..
Jag provade mina arbetskläder hemma här nu..
De är STORA!
Ska prata med min chef och kollad om det finns mindre storlekar..
Jag har ändå skjortor i 2 storlekar.. Men inte ens den minsta är "bra"
Vilket I-lands problem =)
Sminkad och fixad i håret är jag också..
Känns faktiskt riktigt bra att ge jobbet ett försök,
men varför denna nervositet?
Jag hoppas verkligen att den släpper så fort jag kommit in i det "stora svarta" som jag så fint kallar hotellet..
Snälla rara, släpp NU!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0