♥ snipp snapp slut, så var denna dag slut..

Jag är TRÖTT!
Haft en dag full av barn kanske man ska säga..
Träffade Jessica och lilla Maddie vid 13-tiden sen blev det lunch på Sandy's,
fick i mig typ en halv tonfisksub..
Vi kollade lite på stan, pratade begravning och sen blev det hämta Isabelle på dagis..
Sen vart det fullrulle hemma hos Jessica med familj.. Bus på högnivå!
Fick i mig även lite middag, sen fick jag skjuts hem!
Nu kommer jag somna in ganska omgående..
Känner av migränen, undra om detta är första migränanfallet efter jag börjat med p-piller..
Ska prata med min läkare i morgon på KK på KS. Jag hoppas jag kan fortsätta med mina piller.
Vill INTE ha spiral.
Nu ska jag äta en eller två kanelgifflar sen blir det sängen.. Ögonen trillar ihop nu.
Sov gott alla!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0