♥ sol, sol och ännu mer sol...

Dagen har startat betydligt bättre än gårdagen..
Vaknade av att jag hörde, "Idag är det sol ute..."
Vände mig om och log och insåg att det var verkligen sol ute.. Hela min lägenhet lyste upp..
Så nu har jag inge val, måste väl le idag!
Började sakta skratta för mig själv, jag kom att tänka på att Jessica pratade om att jag skulle ta mig ut på en promenad, men att jag då svarat att det är för kallt och att jag inte längre kunde knäppa min Canada Goose Jacka...
Ja som ni förstår så glömde jag totalt bort att jag har gått ner 7kg sen Love kom till världen och att jag INTE längre är gravid..
Ett skratt fick jag till svars och sen så fyllde jag i med att det var en ganska dålig bortförklaring.. =)
Idag är nog hoppet tillbaka.. Igen en liten stund..
Sen ringde min kurator igen, hon sa men oj väckte jag dig, nej hade till och med lämnat sängen.. Hade dock inte riktigt pratat upp mig kanske.
Hon konstaterade att jag hade lyckats, Love's Begravning är färdig, alla hennes checkpunkter var avprickade.. Hon va imponerad att jag klarat av det och att allt är under kontroll..
Jag är också imponerad att jag lyckats.. Min tilläggs kommentar var "då är det bara jag som inte är under kontroll..."
Men det skulle vi tydligen ta tag i morgon..
Nu har jag krypit ner i sängen igen.. Kände att jag behövde mysa ner mig igen,
observera att jag ligger i sängen! =)
Det tillhör verkligen ovanligheten!
Kanske ska gå och ta en fika eller så? Läs: Det lär ju aldrig hända...
Nej ni, ska nog mysa lite mer i sängen sen så får jag sparka igång den här dagen..
Blev mestadels sömn på soffan i natt, inte för ens runt 6 (tydligen!!) i morse blev det förflyttning till sängen, så ska nog ligga och dra mig ett litet tag till..
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0