♥ solen skiner ute

Nu ska man väl ta tag i denna dag också..
Jag förstår inte hur man fortfarande kan ligga kvar i sängen när man vakna strax innan 9. 
Vad gör jag egentligen..?
Det hjälper ju garanterat inte att MacBook Pro har en batteritid på över 5 timmar.. Men nu börjar batteriet sina, "bara" ca. 1 timme kvar. 
Ska gå upp och duscha, göra en peeling och sen blir det en massa babyolja på kroppen, så blir vi alla glada! Det är mitt lilla trick till att få jätte len hy, vilket tydligen är uppskattat. 
Borde äta något också.. Ska ställa mig på vågen nu också, ska göra det dagligen nu då vikten just nu bara rinner av mig igen.. Börjar bli orolig för att det börjar kännas för mkt.
Mina kläder som jag för ca. 14 dagar sen var glad över att kunna ha, har nu börjat bli väldigt stora.
Visst hade jag en del kilon som borde försvinna men nu är jag orolig.
Men ska ju till Huddinge Sjukhus på måndag så får ta mina frågor då. 
Idag blir det att kolla en lägenhet först. Sen blir det familjemys, eller kanske ska kalla det släktmys, är en utspridd släkt från Malmö i söder till Åre i norr.. Men vi är några tappra själar som är bosatta i Stockholm och vi försöker ses så mycket som möjligt.
Nu är det första gången sen allt hände.
Så blir nog en del Love prat. Skulle vilja åka förbi graven också.. Kanske ska försöka muta Mamma till att vi gör det även fast det är på andra sidan stan.
Vill försöka få fram gravstenen.. och mysa till det lite vid graven.. 
Nej ni, duschen kallar, peeling och inpackning för håret sen ska vi nog vara redo för den här dagen. 
Ha en bra dag i solen!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0