♥ söndagsmys

Jag har en riktigt dålig dag idag.
Jag vill bara vara och inte tänka och inte prata.
Fick sällskap strax efter 18, så söndagsmys.
Ska äta snart, mat fixas för fullt!
Jag är bara såååå trött.
Somnade in strax efter 7 imorse. Vaknade vid 11.
Som vanligt innebär inte det 4 timmar ordentligt sömn.
Nej, tyvärr innebär det kanske 2 timmars sömn.
Men det har varit en natt full av panikångest...
Jag hoppas jag får sova inatt, annars kanske man ska hotas med stekpannan igen, det gick ju bra sist!
Vi tittar TV nu, de sa precis en otroligt rolig sak.
"Män är som köttfärs - till hälften nöt och till hälften svin.."
Såg precis Kalla Fakta om Kokainet i Sverige, otroligt intressant! 
Mat dags, begravningsinlägget kommer imorgon, har inte orkat idag!
Imorgon ska jag till Lollo, min kurator, vilket behövs verkligen!!! 


Ha en underbar kvälla nu ni alla så ska jag försöka för pesta kvällen lite mer här för mitt sällskap, kanske ska bli på lite mys humör senare! Hoppas på det!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0