♥ söndagsmys

Livet är lite roligare just nu,
Har rensat min skåp som sitter på väggarna med kläder i.
Har bara garderoben kvar med alla hängande kläder..
Har vart ute med sopor och pappersinsamling..
Jag har också bokat tvättstugan till imorgon, frågan är bara om jag faktiskt kommer ha den?
Det får morgondagen avgöra.
Plockat ut alla Mammakläder också, lagt ner dem i en påse som jag förhoppningsvis kan ta fram en dag i framtiden.
Diskmaskinen har jag satt igång också.
Har vart en riktigt effektiv dag tycker jag.
Behövde bara slänga 2 plagg ifrån de kläder jag rensat idag, resten kunde jag plötsligt ha..
That's a MIRACLE!
Här hemma hos mig kommer det snart intas en hög dos av söndags mys..
Eftersom fredags myset uteblev.
Så frågan är om det blir söndags mys eller söndags mys!?!?
Jag antar att ni blev förvirrade nu eftersom ni läser söndags mys på båda, eller hur?
Jag kan bara säga att det är väldigt stor skillnad på det ena eller det andra =)
Jag tror Jessica fattar, hehe
I hope for Söndags Mys! =)
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0