♥ sönder stressad...

Det känns otroligt sjukt att skriva att jag känner mig sönder stressad av att fixa inför Love's Begravning..
Men allt börjar falla på plats nu,
fått svar från min kurator också. På alla mina tusen frågor..
Men vi ska prata mer på måndag när jag ska dit nästa gång.
Blev 2 fikor inne i stan.
Först en med Jessica och Anna och sen en med mitt ex Martin.
Nu är jag äntligen hemma, betydligt massa små pengar fattigare!
Fått svar på att urnan blir klar på fredag så då ska jag åka och hämta den i Jakobsberg och ta den till Skogskyrkogården..
Blev bara 600:- för den eftersom jag beställde direkt ifrån leverantören..
Nu ska jag lägga mig i soffan och bara vara..
Är HELT färdig..
Ska även försöka få till videon på Love vid sista UL't och lägga in det här.
Just det fick hem alla bilder från framkallningen idag,
helt otroligt hur vacker Love var.
För Er som undrar kommer jag inte publicera några foton på Love på min blogg och jag kommer inte att skicka några filer till släkt och vänner.
Vill ni se bilder på honom kommer jag visa personligen,
jag vill verkligen inte att bilderna kommer i "fel händer", Tyvärr!
Återkommer med filmen senare! 
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0