♥ tårar (uppdaterad)

Varför ska jag försöka vara duktig?
Jag har inget att bevisa för någon, det är INGEN som förväntar sig att jag ska må bra..
Varför tvingar jag då mig själv att intala mig själv och alla andra att jag är helt ok?
När jag innerst inne är ihålig, tom och förstörd.
Jag måste erkänna att jag försöker hålla allt inom mig, försöka bevisa för mig själv att hoppet finns där..
Det gör inte det.. Det gör bara så förbaskat ont..
Alla andra får barn som de får älska och hålla och kunna göra allt för?
Varför får inte jag den möjligheten?
Varför måste jag släppa taget och "gå vidare" när allt jag vill ha är min Love..?
Livet är så sjukt orättvist,
Vad har jag gjort för att förtjäna det här..?
Jag har alltid sagt "What goes around comes around". Jag måste ha vart den hemskaste människa ni någonsin mött eller hört talats om?
Jag vill inte, jag vill verkligen inte längre.. Snälla kan någon bara väcka mig?
Varför blev jag ens gravid i första taget?
Jag HATAR min egen kropp, jag vill inte ens se på den. Hur kan jag ens ha kvar den efter vad den har gjort emot mig? Eller är det jag som gjort det här mot mig själv?
Jag har förlorat det största man kan få, det är inte en jävla klocka som batteriet inte fungerar i.. Det är en del av mig, min framtid och mitt liv..
Jag hatar att jag är ensammen.. Var är du när jag behöver dig som mest? Inte här iaf..
Men jag får skylla mig själv eftersom jag inför alla låtsas som att allt är bra..
När jag egentligen är totalt sönderbruten..
Hur ska ni veta om jag inte släpper in er?
Varför kan jag bara inte säga att jag behöver er eller att jag vill ha hjälp?
JAG KAN INTE, men jag kan inte heller göra som jag alltid gör..
Hjälp..... ♥
Fick precis posten, fick ultraljudsfilmen som de spelade in på ultraljuds barnmorskorna dagen jag fick reda på vad han var för sjuk.
Filmen är några minuter lång och man kan se Love röra på sig och det sista han gör innan hon slutar filma är att han vinkar med sin lilla lilla hand..
Det gjorde/gör ont i hjärtat att se min lilla älskling leva, se hjärtat slå, se han röra sig men jobbigast av allt att se han vara skadad/lida och jag inte kunde göra ngt åt det..
Om ens barn är sjukt SKA man kunna hjälpa det inte bli tvungen att låta det somna in.
Det gör så förbaskat ont i mig att jag gav upp.
Hur kunde jag göra det?
Jag ångrar mig.. Jag hatar mig själv..
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0