♥ tisdag

Fullrulle på mig idag.. Precis kommit hem här senast från vårdcentralen.
Så nu är jag 50% sjukskriven från och med torsdag.
Skönt, nu ska jag försöka komma tillbaka, jag är riktigt peppad för det här.
Hur nu det kom sig har jag ingen aning om, hehe.. 
Idag ska jag försöka pyssla lite mer här hemma.. Tvättade och dammsög igår så det är rent här hemma..
Bör lägga in alla underkläder och strumpor..
Allt annat var jag duktig och la in direkt igår (vad händer!??!)
Skulle vilja tvätta fönstrena men vädret tillåter inte direkt det.. När ska sommaren komma?
I eftermiddag/kväll ska jag träffa en av mina gamla vänner, som jag var väldigt nära ett tag.
Vi har inte setts sen min 23års dag, så snart 2år i sommar. Men vissa händelser i livet för en samman igen.
Den här händelsen har just gjort det.
Vi har mer gemensamt än vad man skulle kunna tro, men ser verkligen fram emot det. 
Nu ska jag ta en lååång dusch, och sen bara vara och vila lite!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0