♥ today

"Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you..."
Idag har i slutändan vart en bra dag, den började lite si sådär, men som sagt hade en bra avslutning.
Sen jag kom hem har jag FAKTISKT rensat mina underkläder.
Jag är till och med imponerad av mig själv.
Tidigare på dagen kom Mamma och hämta mig, sen åkte vi först till Sollentuna C och sen blev det ännu en sväng om till Kista Galleria.
Så har köpt en ny skinnjacka, blev en topp, två par byxor och en finfin spetsklänning..
Behövde ha lite förnyelse i garderoben som i morgon kommer rensas ut.
Funderar på om jag ska vara duktig och lägga upp annonser på Tradera, eller bara kasta.
Vi får se..
Ska börja lägga ner en massa saker i Love's Minneslåda nu också, försöka samla ihop alla papper och allt man fått nu sen allt hände.
Lådan ser ut så här:
Har den lilla som är överst..
Så ska fylla den med allt som jag hunnit köpa till Love, och alla papper och foton och så..
Lite svårt att stoppa ner barnvagnen, men den ska lämnas tillbaka, ska tydligen gå på förlossningsgarantin..
Har dock haft svårt att släppa den, den betydde så oerhört mkt för mig..
Spjälsäng och madrass och så var inga konstigheter men vagnen är jobbig.
Som tur är den hos Mamma..
Snart ska jag inta sängen.. eller soffan kanske man ska säga.. Sova ska jag göra iaf.
Ska bara kolla klart på WTC filmen..
Hörs imorgon alla ni söta!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0