♥ tvättstugan

Godmorgon får man väl inleda med att skriva,
eftersom jag var LAGOM pigg när jag vaknade klockan 6 imorse..
Nu har jag haft en låång dag som har varit full med både det ena och det andra..
Var förbi mamsen strax efter lunchtid, på hennes jobb.
Inte sett henne på länge..
Sen på vägen hem åkte jag förbi Katarina Kyrkogård, så var hos lillskrutt och Morfar..
På vägen hem gick jag på götgatsbacken och gick in på Gina Tricot, det blev två skjort tunikor..
Sorry Jessica, jag var tvungen att köpa den gröna du hade på dig, den va ju såå fin! =)
Tunnelbanan tog mig slutligen hem, köpte ett nytt SL-Kort och blev chokad att det bara kostade 530.-
How Come? Någon som vet? 
Jag klagar inte i alla fall haha..
Nu är jag hemma, har precis fått i mig en tomat och avokado baguette..
Samtidigt hålls det på i tvättstugan för fullt.
Mys, eller något! 
Let's Dance ikväll.. Tijho!
Just det betala räkningar skulle jag ju göra, det var ju därför jag satte mig framför datorn.
Guldfisks Minnet är kvar.. Snälla rara, ge mig mitt minne tillbaka.. Jag ber fortfarande för det! 


Ha en mega trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vinnare är nu dragen, titta in och se om det blev du.=)

2010-03-26 @ 18:41:03
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Jessica

Det är lugnt, har ju tidigare fått höra av flera ifall vi är syskon så då kan vi ju även klä oss lika :)

2010-03-26 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0