♥ vinter igen?!??

Godmorgon!
Här har det vaknats, och hunnit varit vaken sen 8 av diverse olika anledningar.
Den största va iaf att någon här hemma skulle upp och hoppa och inte var det jag!
Somnade vid 5 imorse efter mycket om och men.... 
Så.. jag är mega trött just nu, känner mig totalt överkörd och sen uppsläpad på ett hustak där haglet faller ner. Gärns som spjut! Jag tror ni förstår.. 
Det känns som idag är en bättre dag än igår. Igår va verkligen sämst.
Jag ska iväg till Lollo min kurator nu, känner verkligen att det behövs.
Kommer att få bilden på Love nu som sjukhusfotografen tog.
Är riktigt nyfiken på hur den ser ut! Eller hur han ser ut ska man ju faktiskt säga, eftersom det är HAN på DEN bilden.. Blev svårt det där. 
Sen blir det hem och dammsuga, tvätta och plocka ur diskmaskinen.. Om jag känner att jag kan det sen.
Ska nog åka förbi min sjukgymnast och förklara att jag inte längre är gravid och därför inte dyker upp på vattengympan. Kanske lämna tillbaka min TENS maskin också.. Visst känner fortfarande av min Bäckenuppluckring men den är inte så illa som den HAR vart. 
Idag är det -5 här i Stockholm och snö på marken igen.. Vad hände?!?! Det ska ju bli vår nu och sen sommar. Fast det känns som om en ny istid är på väg.. I hope NOT! Men solen skiner iaf!
Nu ringde mitt alarm, dags att gå upp.. Eller i detta fall dags för att sluta att blogga och klä på sig.. Blir upphämtad om 15min! 
Hörs senare!! 
Ut i solen och njut ;) Eller stanna inne.. 
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: Clara

Hoppas du får svar på många av dina frågor och att hon kan hjälpa dig med att förlänga sjukskrivningen... Ska ta tag i min sjukskrivning jag också, men jag tänkte att jag ska ringa min läkare på Onsdag eller Torsdag... Ses gärna nån dag, Onsdag eller Fredag, skulle det passa dig?



Kramar på dig gumman!

2010-03-22 @ 10:07:24
URL: http://sommarbebis2010.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0