♥ en lång dag till enda

Idag har varit en mega lång dag, är helt färdig och har varit sen 22..
Men har försökt hålla mig vaken och har lyckats så nu har jag tillåtit mig själv att krypa ner i sängen =) 
Och ja, jag kommer somna när som. Mina ögon och jag vill inte samma sak!
Idag började med att göra sig i ordning för gravsättningen av Love´s urna.
Jag, Mamma & Jessica va med på själva gravsättningen.
Började med att Mamma och jag gick till ett rum bak i kyrkan och fick se Love's urna stå jätte vackert!
Sen började klockorna ringa och vi gick ner tillsammans med en tjej från Katarina till graven där hon sedan ställde ner urnan i gropen som fanns förbered.
Sen fick vi lite tid själva vid graven, vi satte lite nya blommor och pratade lite!
Efter vi kände oss klara där blev det en "shopping" dag med mamsen!
Vi åkte först till Kungens Kurva, sen blev det Bromma handelsfält sen hamna vi i Barkarby och sen sist ch absolut trevligast en sväng om i Sollentuna Centrum, man avslutar självklart på hemmaplan! =)
Har planterat nya blommor på balkongen, eller snarare jag har satt blommor på balkongen, för jag har ju inte haft några tidigare =) 
Sen kröp jag upp i soffan och har myst till allt som vart på SVT1 hela kvällen sen 20.
Nu sängen och dags att sova.. 
Hoppas på fint väder imorgon så man kanske kan inviga solningen på balkongen, jag hoppas!♥
Lite bilder från dagen vid Love's grav. 
God natt nu alla ni underbara!

Kommentarer
Postat av: Charita Dahlin

Kärleken, vilka fina bilder det blev. Tack för en härlig dag tillsammans. Puss Mam

2010-05-16 @ 22:01:28
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åh vad vackert! du har en fin blogg :) kramis

2010-07-24 @ 17:25:54
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0