♥ haha vilket skämt

Jag förstår inte varför jag säger att jag ska bli bättre,
När jag är tok sämst!
På att uppdatera här, blir galen på mig själv!
Problemet är att jag fortfarande inte har internet på min dator, så får koppla internet via min iPhone vilket är krävande..
Speciellt när man ALDRIG är hemma..
Kanske var en liten överdrift men jag är inte hemma mycket!
Sover mest här och duschar och klär på mig sen spenderar jag resten av min tid på jobbet och med vänner..
Vilket har gjort att jag är lycklig så jag antar att det är en bra medicin =)
Mina vänner gör mig lyckliga ♥
Igår skulle jag ha jobbat till 23.. Fick gå hem redan 17.30 och då går man ju INTE hem.. Nej, Sabina, Nej!
Åkte hem till Alexsandra och så va Sara där och en killkompis till Alex's pojkvän. Så vi gjorde Spagetti Carbonara till middag och drack en massa god Rosé! Baileys Kaffe fick vi oss också..
Hade en riktigt trevlig kväll..
Sen åkte jag hem vid 00.30, problemmet är att det tar 1,5 timme för mig att ta mig hem från Alex nattetid..
Hon bor söder om Stockholm i en förort och jag bor ju nu norr om Stockholm i en förort.. GRATTIS! haha..
Så spenderade 1,5 timma på t-banan och nattbussen från centralen!
Jag kom hem iaf! =)
Vaknade imorse igen vid 8.30 riktigt pigg!
Solen sken så blev en förmiddag på balkongen!
Så klart i min bikini! ♥
Nu börjar man få lite färg också.. Är dvs inte genomskinlig längre ;) 
Nu är det återigen dags att åka mot jobbet! Mys!
Ha en underbar dag alla ni söta!

Kommentarer
Postat av: susanne lindén

Hej...och tack för hälsningen hos mig!



Måste börja med att beklaga förlusten av din lilla Love!



Du ville ha lite tips till att gjuta ett hjärta i betong. Jag gjuter olika storlekar på mina hjärtan och formarna jag använder är vanliga kakformar.De som är i silikon är de bästa, men de går också att gjuta i de som är av metall. För att betongen skall släppa lite lättare ifrån formen så smörjer jag in dom med matolja.



Betongen jag gjuter i är Casco Termoplan, en sorts flytspackel(vilket ger en mycket jämnare yta än finbetong) och passar bra till att skriva på. Har själv aldrig graverat in någon text men det borde ju fungera. Om det är något mer du undrar över så hör gärna av dig igen.



Ha det bra!

2010-05-26 @ 22:34:57
URL: http://susanneskreativasida.blogspot.com
Postat av: Annika - Ska 5 få bli 6 nu!?

Hej. Jag såg att du varit med o tävlat om varor från TextilOnNet, jag tänkte bara tipsa om att även jag håller en sådan tävling. En gardin och ett kuddfodral står på spel. Har även andra tävlingar igång (och MÅNGA på gång in!). Kika gärna in och delta. Vill du inte ha såna här tips och "reklaminlägg" så ber jag om ursäkt och du kan radera kommentaren om du vill. Tack. Mvh Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

2010-05-31 @ 10:50:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0