♥ jag är sämst!

Hej all ni söta!

Jag är verkligen sämst på att uppdatera min blogg! Ja jag vet verkligen det!
Men i och med flytten har jag fortfarande inge internet hemma utan använder mig av min iPhone hela tiden!
Där kan jag inte uppdatera bloggen igenom, vilket jag tycker suger! 
Nu när jag sitter på bussar, pendeltåg och tunnelbanor dagligen i minst 40 min till och från jobbet!
Hade varit en optimal tidpunkt att blogga..
Nej istället sitter jag på facebook dygnet runt istället! 
Frukost här hemma nu!
Macka med avokado, tomat, rödlök och massa färskost!
MUMSFILIBABA!

Idag ska jag till jobbet om ett litet tag! Dags att jobba lite.. 
Har fått obduktionsrapporten av Love också.. 
Fått svar på en massa frågor men självklart har det kommit upp tusen nya!
Vad jag kan berätta som är bra och lättande nyheter för min del är att det inte är ärftligt från min sida..
Jag är oerhört lättad men ändå förundrad..
Men det är skönt! 
Senaste veckan har jag jobbat, jobbat och jobbat lite mer!
Sen när jag vart hemma har jag försökt packa upp.
Har köpt en bokhylla till sovrummet nu, så då fick jag upp några fler kartonger!
Det blev en vit bokhylla, LACK, från IKEA!
Är riktigt riktigt nöjd med den..
Där i finns Loves lilla minnes hylla också..

Det har blivit en hel del trevligheter på senaste tiden också!
Så mitt liv rullar vidare!
Jag försöker så gott som det går, men det är svårt!
Det kommer fler och fler dagar nu där jag bryter ihop, där tårarna kommer och inte försvinner.
Men samtidigt blir det fler och fler ännu bättre dagar.
Så det jämnlika dagarna har börjat bli betydligt mycket mer extrema, antingen eller!
Vilket är jobbigt! 
Imorgon är det dags för gravsättningen av Love's urna.
Jag vill inte!
Vill inte behöva begrava min son i sin grav.. Skulle vilja kunna lägga honom i sin säng och få honom att sova!
Men det blir en annan gång ett annat barn i en annan tid.
Nu ska jag försöka satsa på mig själv,

En liten bild på mig ifrån igår ♥

Kommentarer
Postat av: cicci

Har följt din blogg ett tag nu.. Tycker den är bra o gripande! Men det är en sak jag undrar över... Vad hände? :S Förstår om du kanske inte vill svara..



Vill också bara säga att du är grymt stark! :)

2010-05-13 @ 20:46:40
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0