♥ vad va det som hände?

Har fått en fråga av flera av er, vad va det som hände egentligen, nu senast i en kommentar idag/igår..
Tänkte att jag kunde göra en liten sammanfattning!♥
I juli/augusti skulle jag ha fött min lille son Love, men strax efter alla hjärtans dag så hade jag beställt ett privat ultraljud då jag hade fått en otrolig obehags känsla och oro.
På ultraljudet fick jag det hemska beskedet att min son hade en vätska i kroppen som inte skulle finnas där.
Jag fick en direkt akut tid till en överläkare/docent inom Foster diagnostik och Foster medicin på CFM på KS i Huddinge.
Där fick jag beskedet att min Love hade Prune Belly Syndrome.
Vilket innebär att det finns ingen eller en väldigt liten utväg på urinröret.
Därav vätskan som fanns i Love som inte borde ha funnits där..
Jag fick reda på att Love var så pass gravt skadad att jag hade i princip 1 alternativ.
Att som blivande Mamma sätta ett värdigt liv framför verkligheten, vilket jag fortfarande har svårt att förstå.
Här är en film snutt ifrån när jag var på ultraljudet där jag fick reda på missbildningen..
Det stora svarta hålet på bilden är Love's missbildning! Vilket jag kommer leta efter på alla ultrajud jag kommer göra i framtiden!
Nu ska jag nanna på rikigt!
Dröm sött igen då ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

KRAM!

2010-05-14 @ 07:46:44
URL: http://johannadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0