♥ ägglossning

Jag visste inte att jag kunde må så dåligt av något som är så naturligt så som att jag hade ägglossning den 1:a April..
Nej, det var inget skämt. 
Jag mådde, mår, verkligen dåligt över det.
Jag är inte gravid längre jag ska faktiskt ha ägglossning.
Men jag vill inte, jag vill inte ha det för jag vill inte blir gravid igen.
Jag skulle vilja pausa min cykel.. Men det går tydligen inte..
Tydligen får jag inte heller ha fler preventitvmedel än 1.. eller jo 2 kan jag ju alltid få men jag skulle så gärna vilja ha p-piller, p-stav, spiral och gärna p-dator..
Förstår ni min nojja över att bli gravid? 
Jag vill inte..
Så, så länge vill jag inte ha ägglossning heller..
Men nepp det kunde jag inte välja..
Jag hoppas av hela mitt hjärta att mina p-piller fungerar denna gång..!!
Jag måste åka till graven idag..
Saknar Love♥
Jag vet att jag var där igår, men jag ska dit idag med.. 
Tydligen

Kommentarer
Postat av: Charita Dahlin

Kärleken, Du har världens finaste grav. Puss Mam

2010-04-04 @ 01:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0