♥ snart jobbe dags

Jag har blivit med iPhone igen! And I love it..
Min prinsessbakelse har kommit♥

 

Har packat 3 flyttkartonger idag också.. Har insett att jag bara är ledig på torsdag innan flytten..

Då ska jag egentligen på Vinordic mässan i Älvsjö men.. Vi får se..

Vill verkligen gå då man lär sig så sjukt mycket och får prova en massa godsaker som man annars bara läser om i Livets Goda eller som man ser på någon sida på internet..

Så vill vill vill verkligen gå, men vi får se om tiden räcker till.. 

 

Sen samma dag som jag flyttar ska jag ju till KS och CFM för att träffa min överläkare och äntligen få obduktionsrapporten av min lille Love..

Så det blir en speciell dag kan man konstatera..

Hoppas bara på att jag inte blir allt för ledsen av rapport genomgången.. ♥

 

Nu är det dusch dags, sen är det dags för en fredags kväll på Aquavit..

Arlanda är fortfarande avstängt så det lär bli en kväll med en del att göra ;)

Men det ska bli skojj!

 

Hoppas ni får en underbar kväll med massa fredagsmys♥


Kommentarer
Postat av: nina

hoppas packandet går bra! Önskar jag kunde hjälpa till, men det blir lite svårt!! :)

2010-04-19 @ 08:10:30
URL: http://mamma-nina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0