♥ sovit lite

Jag har sovit lite..
Ringde Mamma vid 02.30 nånting..
Då brast det, min finaste S hade rätt, jag borde inte ha läst obduktionsrapporten..
Denna gången fastnade jag på cystnjurar..
Det ska tydligen vara ärftligt..
Jag fick känslan att jag var TVUNGEN att se om jag har det inatt..
Jag vet att det inte går men ja..
Försök intala det till en person som är sjukt långt nere i det, det är helt omöjligt!
Så då ringde jag och väckte min kära mor.
Hon har fått tagit många sådana här samtal det senaste 6 månaderna..
Hon fick mig att lugna ner mig och fick mig att iaf sluta gråta..
Jag ska ta tag i det här sen, eftersom jag lever vet jag att jag inte har det på båda njurarna eftersom det i så fall är oförenigt med liv som jag så fint fick lära mig igår efter att ha läst varenda akademisk rapport om cystnjurar på både svenska och engelska..
Ska gå ner på ICA strax, har ingen mat hemma.. Och kom på nu att jag aldrig åt ngn middag igår..
Oops..
Skulle vara gott med en macka också.. Men har inge pålägg hehe..
Dags att ta mig utanför min borg nu!
Sen blir det om jag ORKAR staden och Katarina Kyrkogård och Love's grav! 


♥ Tack föratt ni FINNS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0