♥ det mesta gjort..

Hemma,
äntligen hemma..
Gick in förbi Babyland iaf, bestämde mig för att försöka vara starkare än vad jag tror jag är.
På babyland hade det jag har letat efter för både mig och vad jag skulle köpa för en annan person också.
Så var riktigt skönt.
Sen fuskade jag och tog tunnelbanan in till Hötorget.
Gick in på Agnes & Lisa och beställde sorgebandet,
jag blev så irriterad när en av de som jobbar där står och gråter, hörde inte exakt över varför..
Men stå inte och gråt i affären..
Det kändes jätte jobbigt, att stå där och INTE gråta över att beställa sorgeband till min son's begravning med en annan står och snyftar framför än över något helt annat.
Jaja, kanske är överkänslig?
Gick in och på HM hittade en super fin klänning till begravning, men NEJ.. Jag som alltid haft samma storlek på HM har helt plötsligt fått en förändrad kropp och kan vare sig ha den ena eller den andra klänning..
Riktigt irriterande..
Så det blev ingen klänning.
Sen gick jag in på hemköp på Åhléns City och handlade lite, sitter just nu och äter en sådan där påse Caesar Sallad.
Sedan blev det tunnelbanan hem, då ringde begravningsbyrån. Hon va verkligen jätte trevlig.
Hon tyckte att eftersom jag gjort allting annat själv så kunde jag väl göra urnan själv också,
jag fick mig ett litet skratt idag med =)
Skämtosido så fick jag numret direkt till Skogskyrkogårdens Krematorie så kunde jag beställa direkt av dem,
tydligen billigare och det går fortare, jackpot!
Nu ska jag bara maila kuratorn och skriv upp allt jag vill ha sagt till prästen sen känner jag mig helt färdig för idag.
Kroppen värker som bara den..
Kanske inte så konstigt?
Vad säger ni, vad ska jag hitta på i kväll & i natt? Några förslag?
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0