♥ för första gången..

I natt är första natten som jag har sovit i sängen,
nu tänker ni jo men det har du ju gjort tidigare också.
Absolut, men aldrig ensammen.
Jag hade jätte ångest över att lägga mig i sängen.
Det är så svårt, jobbigt och tanke krävande.
Alla minnen från graviditeten kommer tillbaka där,
varför vet jag inte, men kanske beror på att jag alltid kände Love som mest när jag låg i sängen.
Men jag har klarat en natt i sängen nu,
jag hoppas att det inte ska vara några problem i fortsättningen.
Jag ska verkligen försöka nu varje natt.
Rensade ur mitt nattduks bord i natt, där hittade jag bland annat min inskrivningsjournal till Mama Mia,
min barnmorska på mödravårdscentralen.
Alla papper där ifrån, och sen lite annat bebispyssel.
Så jag önskar mig en till "minnes låda" den större varianten om någon undrar vad jag vill ha i 25års present i sommar..
Den andra är redan FULL!
Nu ska jag ta mig en promenad ner till stan, panduro väntar och så ska det införskaffas en stor sak och lite små saker till Love's Begravning.
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0