♥ första natten

Inatt är första natten som jag sovit mer än 6 timmar (sov: 9 timmar).
Ensammen och i sängen!


Jag trodde seriöst aldrig att den här dagen/natten skulle komma..
Jag är överlycklig, jag har vaknat upp utvilad och jag är pigg och glad..
När det hände senast, ja då måste vi nog dra tillbaka tiden tills innan Love flyttade in i min mage...
Och även lite till eftersom jag jobbade en massa och var tvungen att ställa klockan de dagar då jag började 17..

Jag tror vi är tillbaka till natten till den 20/10-09. Jag och Love's pappa bodde på Clarion Stockholm..
Efter att en massa tråkigheter hade hänt med Mormor under söndagen..
Jag var helt färdig.. Vi var och åt middag sen blev det lite drinkar på Och himlen därtill..
Sen blev det tillbaka till hotellet.. Morgon efter vakna vi när vi vakna..
Då var jag UTVILAD senast♥
Det va inte igår..
Jag ska gå upp nu och dricka lite blodapelsin jucie och äta en leverpastejs smörgås och sen så ska jag gå ner i Hagaparken va tanken och ta en liten promenad.. Kanske inte brunnsviken runt men en liten tur iaf!
Hade jag haft cykeln här hade jag tagit en cykeltur =)
Men nu är den hos Mamma.. 


Ha det bäst så hörs vi senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0