♥ gravstenar

Jag håller på att kolla gravstenar,
Love ska ligga i samma grav som min Morfar Bosse och han har redan en gravsten.
Dock känner jag att den stenen är alldeles för "vuxen", men jag vet att morfar ligger där också och därför kan jag inte ändra en massa.
Hade jag dock inte bestämt att ha Love i samma grav som min Morfar hade jag velat haft den här gravstenen, Spöket Laban var den figur som jag förknippat med Love. Först och främst p.g.a att den dräkt jag skulle haft med till BB till mitt kommande barn hade vart en röd laban hängselbyxa.
Jag såg sedan den här och alla pengar som man betalar för stenen går oavkortat till Barncancerfonden. 


Men nu ska jag tänka om, för den här stenen kommer aldrig bli aktuell trots att jag snöat in på den just nu!♥
Drömma måste man dock få göra, om man nu kan kalla det att drömma i den här meningen.
Jag önskar att man inte ens i från första början behövde sitta här och titta på gravstenar.
But here I am.. 


♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0