♥ guardian angel

Barbara Bukowski har gjort en nall-serie som heter Guardian Angel,
Jag köpte min lilla "Guardian Angel" i ljusblått på Huddinge Sjukhus vid mitt återbesök.. Jag vart kär i den super söta mjuka och gosiga ljusblå nalle-ängel.
Det fanns inte en möjlighet att den skulle få hänga kvar där, Nej!
Den skulle helt klart med mig hem..
Nu, idag just nu, läste jag den lilla lappen som hängde på.. Där står detta:


"...Hela mitt hjärta fylls av en enorm glädje av tanken att en av dessa hittat sin väg till dig. Låt den hålla dig sällskap och tillsammans med dig uppleva livets alla lyckliga stunder. Låt den även trösta dig under de svåra och sorgliga, då även de måste genomlevas..."
With Love
Barbara Bukowski



Det här en av de mjukaste gosigaste och mest mysigaste liten nalle-ängel jag haft!
Han har många vänner här hemma just nu, när alla Love's gosisar från begravningen nu bor här hemma, ska som sagt sen när jag flyttat göra en Love hörna i mitt nya sovrum.
Tänk vad ett litet gosedjur kan göra och hur det kan förgylla ens vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0