♥ irriterad

Jag är bara väldigt irriterad just nu.. 
Har inte tänkt på att gå och kolla ifall posten kommit sen jag kom hem förut..
Nu har jag precis duschat och jag håller på att göra mig i ordning inför middagen med finaste Sara..
Då så gick jag förbi hallen, där låg ett stort paket (??) de måste verkligen ha tryckt ner det i brevlådan..
Jag öppnade det, fanns ingen avsändare på..
I det så ligger det 3 bodys för en pojkbebis i storlek 62..
TACK, du underbara människa som tyckte att jag behövde just dem hem i brevlådan..
Vilken underbar omtanke..
Hur tänker du?
Att jag ska bli glad och tänka "Åhh de skulle ha passat min Love perfekt.."
Snälla alla ni som får för er liknande idéer..
SKICKA INGA BARNKLÄDER HIT..
Ännu ett bakslag,
ännu en dust av misslyckande kom över mig..
Jag vet att jag inte ska lägga skulden på mig själv,
men jag kan inget annat göra för ens jag fått obduktionsrapporten..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch vad jobbigt! Vet inte hur jag skulle reagera om jag fick ett sånt paket i brevlådan, skulle bryta ihop totalt. Vet inte vad jag ska säga, mer än att jag finns här 24/7 om du känner för det.



Kramar

2010-03-31 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0